Det där med att bryta principer

Jag har syndat. Igår. Det var dyrt, men gott. Risken är stor att det kommer hända fler gånger. Men jag tror nästan att jag i smyg ser fram emot denna dyra och dåliga ovana. Very nice. Idag har jag för övrigt arbeitat. Jag räknar så fedt ner mot 27:e. Hallelujah-moment für mich, kommer det bli. Imorgon är jag ledig, ty hela helgen ska jag umgås fredligt med mina pensionärer.

En dålig sak jag kom att tänka på: Särah flyttar ju förmodligen snart, crap. Vad ska jag då ta mig till?

Kommentarer
Postat av: särah

vad är denna synd? dyr och dålig ovana? ben & jerrys? näe, det kan det väl inte vara. det är ju dyrt visserligen men inte dåligt. så vad är denna dåliga och dyra ovana?



och ja, det ser ju ut som att jag kommer lämna trollis för pannkaksland. frågan är väl inte vad du ska ta dig till utan hur JAG ska klara mig i utlandet utan min extramami och personliga tränare. det kommer gå utför med mig, bestimmt.

2009-02-19 @ 15:13:09
URL: http://lovefoxxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0